سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تتر به اطلاعات نادرست وال استریت ژورنال پاسخ می دهد.

Tether Holdings Limited در وال استریت ژورنال به دلیل مقاله ای که ادعا می کند اطلاعات نادرست را در مورد استانداردهای سودآوری، پرداخت بدهی و حسابداری صادرکننده استیبل کوین منتشر کرده است، انتقاد کرده است.

در مقاله روز دوشنبه، ژورنال ادعا کرد که اگر دارایی‌های آن فقط 0.3 درصد کاهش یابد، تتر می‌تواند «از لحاظ فنی ورشکسته» تلقی شود. این نتیجه از دارایی‌ها و بدهی‌های گزارش شده تتر در روز پنجشنبه گرفته شده است. یک هفته قبل، تتر آخرین گواهینامه خود را منتشر کرد که نشان می داد  در مقابل 67.5 میلیارد دلار بدهی، 67.7 میلیارد دلار دارایی گزارش شده است.

گواهینامه آگوست توسط BDO Italia، شعبه ایتالیایی شرکت حسابداری بین المللی BDO Global انجام شد. طبق گزارشات، تتر BDO Italia را برای افزایش مشروعیت و شفافیت گواهی‌های خود استخدام کرد. در این فرآیند، صادرکننده استیبل کوین تعداد گزارش‌های خود را از سه ماهه به ماهانه افزایش داد.

?? همچنین بریا آشنایی بیشتر با معروف ترین استیبل کوین بازار، خواندن مقاله تتر چیست خالی از لطف نیست.

تتر در یک پست وبلاگ سه شنبه گفت: «مقاله به دنبال بی اعتبار کردن اقدامی است که تتر در ارتباط شفاف و صادقانه با عموم قرار داده است. BDO، یک شرکت حسابرسی بسیار معتبر و مستقل است و آنطور که WSJ به اشتباه نوشته است، «شرکت حسابداری Tether» نیست.»

تتر به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین صادرکننده استیبل کوین در بازار کریپتو، با انتقاد ها غریبه نیست. مخالفان مدت هاست که مدعی شده اند که استیبل کوین USDT تتر به اندازه کافی توسط ذخایر پشتیبانی نمی شود. برخی دیگر از استفاده شرکت از اوراق تجاری به عنوان پشتوانه انتقاد کرده اند. در 27 ژوئن، وال استریت ژورنال گزارش داد که پس از فروپاشی اکوسیستم Terra (Luna) - که اکنون به Terra Classic (LUNC) تغییر نام داده است، فروشندگان کوتاه مدت "شرط های خود را علیه Tether افزایش داده اند".