سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحلیلگران می گویند شیبا اینو رد سال 203 پتانسیل بالایی برای رشد

توکن شیبا اینو ، SHIB، پتانسیل بالایی در سال 2023 دارد. اکثر شرکت‌کنندگان در آخرین نظرسنجی کوین مارکت کپ به این نتیجه رسیدند. به طور کلی، انتظارات مثبت برای سال آینده بر منفی غالب است، و حتی بیشتر از آن، 82.64 درصد معتقدند که بازار کریپتو در سال 2023 صعودی خواهد بود.
 
اینفوگرافیک نشان می‌دهد که در حالی که تعداد بدبین‌ها و خوش‌بین‌ها برای SHIB، دوج کوین (DOGE) و ریپل تقریباً برابر است، تردید کمی نسبت به بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و پالیگان (MATIC) وجود دارد. دومی در ماه‌های اخیر پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشته است و از نظر جامعه، رتبه دهم در رتبه‌بندی ارزش بازار، محدودیتی برای MATIC نیست.
 
علاوه بر این، توجه به احساسات پیرامون کاردانو (ADA) که کاملاً مثبت است و همچنین در مورد سولانا (SOL) که به طور غیرمنتظره ای چشم انداز خوش بینانه ای در مورد پتانسیل خود در سال 2023 دریافت کرد، جالب است به طوری که برخی شیبا یک دلاری را در این سال ممکن می دانند.  

این نظرسنجی 12 روز دیگر ادامه خواهد داشت و درست قبل از پایان سال به پایان می رسد. نتایج کنونی بسیار دلگرم کننده ، اما در عین حال هشدار دهنده هستند.

آیا شیبا اینو پامپ خواهد شد؟

از یک سو، با وجود همه آشفتگی‌هایی که صدها میلیارد دلار از بازار خارج کرده است، شرکت‌کنندگان همچنان امیدوار و خوش‌بین هستند. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که از آنجایی که احساسات صعودی بسیار قوی است، همانطور که وارن بافت زمانی گفت: «هنوز خون در خیابان‌ها نیامده است» و ممکن است بازار نزولی همچنان ادامه داشته باشد.