سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه برگرداندن اکانت اینستاگرام

آیا می خواهید در اینستاگرام لاگین شوید اما نمی خواهید برنامه را در تلفن خود دانلود کنید؟ یا می خواهید با حساب دیگری وارد شوید اما از پروفایل اصلی خود در اینستاگرام خارج نشوید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

برای استفاده از تمامی خدمات اینستاگرام، باید ابتدا نرم افزار را نصب کنید. اما اگر فقط می خواهید چیزی را جستجو کنید، پروفایل خاصی را مشاهده کنید یا نمی خواهید برنامه را روی تلفن همراه خود نصب کنید، می توانید بدون برنامه و بدون حساب با استفاده از گوشی تلفن و کامپیتور نیز از این سرویس استفاده کنید. 

اینستاگرام علاوه بر نرم افزار، امکان لاگین با مرورگر را نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال، می‌توانید از دو حساب مختلف در یک گوشی استفاده کنید یا بدون نیاز به نصب برنامه، به پروفایل خود در کامپیوتر نگاه کنید. برای این کار به صورت زیر عمل کنید:

  1. ابتدا مرورگر خود را باز کنید.

  2. به صفحه instagram.com برید.

  3. اکنون می توانید با اطلاعات حساب خود در اینستاگرام لاگین شوید. بر خلاف بسیاری از برنامه های دیگر، شما به برنامه روی گوشی هوشمند خود هدایت نمی شوید، اما می توانید در مرورگر به اینستاگرام دسترسی داشته باشید. 

  4. اکنون می توانید از اینستاگرام استفاده کنید. همچنین می توانید از مهم ترین عملکردهای اینستاگرام در رایانه شخصی خود نیز استفاده کنید. در نسخه مرورگر بدون برنامه، عکس‌ها و داستان‌ها پست کنید، برای کاربران بنویسید، لایک کنید، نظر بدهید.

فراموشی رمز عبور

قصد نصب اینستاگرام قبلی خودم را دارم چگونه می توانم دوباره حساب کاربری خود را برگردانم؟

در ادامه مطلب به شما آموزش خواهیم داد که از چه طریقی می توانید این کار را انجام دهید.

بازیابی رمز عبور با استفاده از ایمیل برای دستگاه های آیفون:

برای دسترسی مجدد به حساب کاربری خود می توانید به راحتی رمز عبور فراموش شده اینستاگرام را بازیابی و تغییر دهید.

  • نام کاربری خود را وارد کنید.

  • گزینه "Forgot password" را انتخاب کنید.

  • آدرس ایمیل خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که حتما می بایست به ایمیل تان دسترسی داشته باشید.

  • گزینه Next را انتخاب کنید.

  • اگر یک آدرس ایمیل وارد کرده باشید، یک لینک تایید به آن آدرس ارسال می شود. برای تایید روی OK کلیک کنید.

  • روی Reset Password خود در ایمیل (فقط ایمیل) ضربه بزنید. اگر ایمیلی از اینستاگرام دریافت کردید، روی دکمه آبی رنگ ضربه بزنید تا صفحه ایجاد رمز عبور باز شود.

  • روی لینک بازیابی رمز عبور ضربه بزنید. شما را به صفحه ای می برد که در آن می توانید رمز عبور جدیدی را برای حساب خود وارد کنید. رمز عبور جدید خود را دو بار وارد کنید.

  • روی Reset Password ضربه بزنید. اکنون که رمز عبور شما بازیابی شده است، می توانید وارد اینستاگرام شوید.